IT
Australië
IT-dienstenbedrijf behaalde 82k aan maandelijks terugkerende omzet dankzij 13 klantacquisities in 2 jaar tijd.

Anna Furlong
Algemeen Directeur

“In de afgelopen twee jaar is Ignite de basis geworden van onze outreach strategie en heeft het 80% van onze verkoopkansen gegenereerd, waardoor we ons kunnen richten op het verbeteren van ons dienstenaanbod en onze klantrelaties.”
Waarom Ignite?
Twee jaar geleden zocht The Virtual IT Department een allesomvattende oplossing om hun leadgeneratie te stroomlijnen vanwege vier belangrijke uitdagingen:
01
Gebrek aan kwaliteitsvolle leads
Het team was toegewijd aan het leveren van eersteklas IT-services, maar had beperkte inkomende of doorverwezen leads.
02
Beperkingen in middelen en tijd
Als groeiend bedrijf ontbrak het hen aan een formeel verkoopteam en de vaardigheden om een koud e-mailing proces uit te voeren.
03
Onmiddellijke acquisitie doelen
Om hun groeidoelstellingen te halen, moesten ze snel een verkooppijplijn opschalen.
04
Diverse klanten noden
Voor een breed scala aan sectoren waren gepersonaliseerde en vereenvoudigde benaderingsstrategieën nodig.
Klantbeoordelingen
%20(3).avif)
Meer over de klant
The Virtual IT Department is een IT-dienstenbedrijf (Managed Services Provider) dat gespecialiseerd is in oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen in verschillende bedrijfstakken in Australië. Hun diensten bevatten IT-ondersteuning, cloudoplossingen, cyberbeveiliging en beheerde IT-diensten.
ICP
Regio's
Industrieën
Persona
Obstakels & Oplossingen
In twee jaar tijd moesten we samen een groot aantal uitdagingen overwinnen


