IT

Australië

IT-dienstenbedrijf behaalde 82k aan maandelijks terugkerende omzet dankzij 13 klantacquisities in 2 jaar tijd.

Anna Furlong

Algemeen Directeur

“In de afgelopen twee jaar is Ignite de basis geworden van onze outreach strategie en heeft het 80% van onze verkoopkansen gegenereerd, waardoor we ons kunnen richten op het verbeteren van ons dienstenaanbod en onze klantrelaties.”

100
Weken
8
Gepersonaliseerde kopieën
115
Leads
13
Klant aanwervingen

Waarom Ignite?

Twee jaar geleden zocht The Virtual IT Department een allesomvattende oplossing om hun leadgeneratie te stroomlijnen vanwege vier belangrijke uitdagingen:

01

Gebrek aan kwaliteitsvolle leads

Het team was toegewijd aan het leveren van eersteklas IT-services, maar had beperkte inkomende of doorverwezen leads.

02

Beperkingen in middelen en tijd

Als groeiend bedrijf ontbrak het hen aan een formeel verkoopteam en de vaardigheden om een koud e-mailing proces uit te voeren.

03

Onmiddellijke acquisitie doelen

Om hun groeidoelstellingen te halen, moesten ze snel een verkooppijplijn opschalen.

04

Diverse klanten noden

Voor een breed scala aan sectoren waren gepersonaliseerde en vereenvoudigde benaderingsstrategieën nodig.

Klantbeoordelingen

Meer over de klant

The Virtual IT Department is een IT-dienstenbedrijf (Managed Services Provider) dat gespecialiseerd is in oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen in verschillende bedrijfstakken in Australië. Hun diensten bevatten IT-ondersteuning, cloudoplossingen, cyberbeveiliging en beheerde IT-diensten.

ICP

Regio's

Australië

Industrieën

Professionele diensten
Logistics & Supply Chain
Niet voor winst
Gezondheidszorg
Onderwijs
Financiën
Detailhandel

Persona

CEO
Operations Manager
CTO
CFO
Managing Director
IT Manager

Obstakels & Oplossingen

In twee jaar tijd moesten we samen een groot aantal uitdagingen overwinnen

Variabele prestaties van campagnes: Campagne Prestaties kunnen fluctueren en variëren afhankelijk van de markt, de timing van de campagne en de behoefte aan de dienst in het algemeen. We testen regelmatig meerdere industrieën en regio's die binnen de reikwijdte van de strategie van de campagne vallen om er zeker van te zijn dat we maximale resultaten kunnen behalen, zodat we niet alleen maar op één plek aan het spinnen zijn.

Juiste plaats en juiste tijd: De kracht van het regelmatig en consistent uitvoeren van deze campagnes is het vastleggen van belangrijke beslissingsmomenten bij hun kernpubliek om hen op het juiste moment te converteren.

Verzadiging van gegevens: Al na een paar maanden hebben we het grootste deel van de markt aangesproken. Om consistentere resultaten te kunnen leveren, hebben we veel geïnvesteerd in nieuwe gegevensbronnen en mogelijkheden om effectieve competities te leveren.

Variabele prestaties van campagnes: Campagne Prestaties kunnen fluctueren en variëren afhankelijk van de markt, de timing van de campagne en de behoefte aan de dienst in het algemeen. We testen regelmatig meerdere industrieën en regio's die binnen de reikwijdte van de strategie van de campagne vallen om er zeker van te zijn dat we maximale resultaten kunnen behalen, zodat we niet alleen maar op één plek aan het spinnen zijn.

Juiste plaats en juiste tijd: De kracht van het regelmatig en consistent uitvoeren van deze campagnes is het vastleggen van belangrijke beslissingsmomenten bij hun kernpubliek om hen op het juiste moment te converteren.

Verzadiging van gegevens: Al na een paar maanden hebben we het grootste deel van de markt aangesproken. Om consistentere resultaten te kunnen leveren, hebben we veel geïnvesteerd in nieuwe gegevensbronnen en mogelijkheden om effectieve competities te leveren.

Voordelen

Verbeterde focus op de kernactiviteiten

Met leadgeneratie op de automatische piloot kon The Virtual IT Department meer tijd besteden aan het leveren van prestaties voor hun klanten.

Bedrijfsontwikkeling met een doel

Dankzij de voortdurende stroom van gekwalificeerde leads kon The Virtual IT Department zich concentreren op het sluiten van deals en het verbeteren van hun dienstenaanbod

Strategische Samenwerking

Gedurende twee jaar hebben Ignite en The Virtual IT Department een sterk partnerschap ontwikkeld om een bron te zijn van consistente leads van hoge kwaliteit.

Kwaliteitsvolle gesprekken

Het gepersonaliseerde bereik resulteerde in zinvollere verkoopgesprekken, die bijdroegen aan de pijplijn.