IT Services

Italië
IT-dienstenbedrijf genereert 150 leads via data-gedreven outreach.

Enrico Degrassi
CEO & Mede-oprichter

“Sinds eind 2022 heeft Ignite ons geholpen om de eerste stappen van ons verkoopproces te stroomlijnen; hierdoor hebben we toegang gekregen tot nieuwe industrieën en besluitvormers die IKON nog niet kenden.”
Waarom Ignite?
Eind 2022 was Ikon op zoek naar een partner die hen kon helpen hun groeidoelstellingen te bereiken:
01
Afhankelijkheid van mond-tot-mondreclame
IKON is historisch gegroeid door het leveren van uitzonderlijke service aan een klein aantal klanten die zeer loyaal werden, jarenlang bleven en andere bedrijven in hun netwerk doorverwezen naar Enrico.
02
Gebrek aan middelen en automatiseringsmogelijkheden
Door de aanzienlijke groei van het bedrijf moest IKON het leadgeneratie proces structureren en de automatiseringsmogelijkheden uitbreiden.
03
Doelstelling om buiten de lokale markt te groeien
Om te kunnen groeien, wilde het team ook in contact komen met potentiële klanten buiten hun thuisregio - Friuli Venezia Giulia en Venetië, en uitbreiden naar internationale markten, waar ze niet veel connecties hadden.
04
Klantbeoordelingen
%20(3).avif)
Meer over de klant
IKON is een IT-dienstverlener en ontwikkelingsbedrijf dat in 1997 is opgericht. Zij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van web- en mobiele applicaties voor grote organisaties en omnichannel retailers. Met zijn “Digitale Boerderij” creëert IKON innovatieve oplossingen voor zijn klanten op basis van technologieën zoals augmented reality, virtual reality en IoT.
ICP
Regio's
Industrieën
Persona
Obstakels & Oplossingen
In de loop van anderhalf jaar moest het team een aantal uitdagingen aanpakken:


